work

Just det ja. blev ingen introduktionsvecka för mig på ålderdomshemmet i bräcke. kände att det inte skulle funka att pendla och sedan känner jag ingen lust att bosätta mig i bräcke när jag har en lägenhet här i stan. så jag börjar få lite smått panik faktiskt, har ju inte jobbet en ända dag denna månad. men på något sätt måste det ju lösa sig. tänkte ringa hemtjänsten i odensala och storsjöförvaltning och höra om det finns något ledigt jobb. om inte, så tänker jag gå till arbetsförmedlingen och skriva in mig där igen så jag får pengar från dom. känns så jävla tattigt bara.. vill inte sitta hemma hela tiden.. ni som har jobb, var tacksam och klaga fan inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0