pay

Hade tenta i fredags, lyckades få 22/25 så fick B. nöjd och glad! kvällen spenderades
först med linnea på pause och sedan drog vi till jocke där bl.a nettan var. som jag saknat,
pratade med henne och kände verkligen att saknaden är stor! iaf, sen åkte vi på krogen
men jag var där i 20 min för att sedan dra hem med rophin. under natten till lördag så
blev jag magsjuk, så toaletten var min räddare många gånger. idag mår jag dock bättre,
känner mig frisk så det var ingen långvarig sjuka. så jag och rophin ska nog ut och äta
på restaurang sen när han kommer hem, mysigt! jobbar onsdag torsdag som jag vet om,
men hoppas självklart på mer! sen nästa helg så åker vi antingen till storjola eller bräcke,
vi får se. annars kanske det blir att vi bara stannar här i stan.


weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0