forbidden

Elo. jobbat mån, tis, ons men är ledig imorgon och fredag om det inte kommer upp ngt annat, vilket känns skönt då jag har tid att plugga! har blivit så jäkla intensivt nu känner jag då jag har läst nonstop känns det som. har läst 2 av 5 böcker och är snart klar med den 3e. på fredag ska jag träffa solweig eftersom vi ska göra en recension tillsammans på en av böckerna, ångest över det eftersom det känns som jag inte fattar någonting, men hon kan allt.. menmen. dagen imorgon är alltså planerat till att sitta och läsa. tänkte faktiskt ta en promenad på medvinden och sedan sätta mig i badhusparken och läsa, vore riktigt skönt om det är fint väder.

Till något helt annat; jag och robin måste köpa en jävla soffa snart, har ju en 90's säng som vi har som soffa nu och det är ju så jäkla oskönt! nu ska jag ta och göra något, antingen diska, plugga eller chilla, vad tror ni jag gör? gissar på det tredje så har ni rätt.

Kommentarer
Postat av: Karin

Sv: Härligt ! :) Hoppas bara att det blir något, det va så få sökande så de är inte säkert att det blir något. Om det bli så frågar jag nog någon fråga. hah

2011-03-17 @ 20:21:44
URL: http://jtks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0