dangerous

Blev inte mycket till läsning idag. skippade biblioteket och kollade på film med elina istället. har börjat med recensionen och skickat utkastet. får se vad responsen blir. köpte jätte fina gardiner på indiska idag, till min glädje var den 20%. det blev så fint i vardagsrummet! sedan bytte jag gardiner och sängöverkast i sovrummet också! imorgon ska jag försöka läsa lite på förmiddagen och sedan ska jag höra med elina om hon inte vill åka på miomöbler, jysk och någon loppis. men eftersom hon säkert ligger och sover nu så känns det inte rättvist att smsa nu. hehe. nu känns det som det är sängdags, måste få tag på robin först eftersom jag har lovat honom hämtning! puss

Kommentarer
Postat av: issa

sv: okej, jag har hört att den ska vara bra. men jag lyckades inte se den igår :) ska göra det någon dag framöver.. jag tycker du är lite sisådär på att uppdatera här , skärpning! :) <3

2011-03-26 @ 09:07:27
URL: http://isabellkarolinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0