inspiring


www.weheartit.com

S
itter och kollar på hook. känner mig verkligen stendöd efter jobb från 9-17
och sedan stan efter det, så jag var inte hemma förrän 18. rätt så tröttsamt.
och imorgon blir det jobb mellan 8-16. pengar rullar in som det ska, ungefär.
jobb onsdag torsdag med. nu till något helt annat, nästa fredag har jag min
första tenta. lite nervös är jag men ändå känner jag att jag har tid på mig att
läsa igenom allt igen och sedan så vet jag ju inte vad som ska komma så jag
behöver ju inte oroa mig redan nu känner jag. jag tar det när det kommer!
mer kan jag ju inte göra!

Fick även veta att min kära moder läser min blogg,
så jag skickar iväg en kram och en puss till henne!
puss och kram mamsen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0