trouble

Pluggat plugga o pluggat. känns lite som jag läser samma sak om o om igen men det blir väl så. känner mig ändå ganska säker inför tentan, huvudsaken är att jag får E iaf. imorgon har jag bestämt mig för att ta en springtur när jag vaknar, lär ju inte stå fast vid det imorgon när jag är skit trött. men jag ska säga åt robin att tvinga mig! känns som det blir en bra start på morgonen om jag lyckas! eller ska jag ta det nu? eller imorgon? eller både och? känner att jag vill ut nu men ändå inte, har ju precis gjort lite magövningar.. får se om jag drar ut en sväng nu ändå.. jaja puss

uppdatering
Gick faktiskt ut, fast inte för att springa, utan för att åka longboard. det må vara en av dom roligaste saker som går att göra, är helt fast! det var så himla skönt ute, halvkallt, men räckte med en tunn jacka. nu blir det bara att ta det lugnt och vänta tills robin kommer hem så vi kan kolla på gårdagens BB.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0