road

Aj aj aj, min hals gör ont! ska dra på apoteket och köpa några superjävlabra halstabletter sen. ja.. hur har mitt liv sett ut sen senast jag skrev? jag har jobbat och pluggat, otippat va? åkte till bräcke i lördags för att plugga men det blev bara plugg under lördagen och sen tog jag en "fridag" på söndagen. idag vaknade jag klockan kvart i 6 av att lille robin skulle åka iväg på jobbet. stackarn. lyckades somna om iaf, klev upp för 20 minuter sen eftersom jag ska på synundersökning klockan 10, så då tänkte jag att det var lika bra att kliva upp i tid så hinner jag fixa mina tentafrågor. har kommit på ett jätte smart sätt att plugga inför tentan! eftersom jag gör tentan hemma så har jag börjat gjort mina "egna" frågor som jag tror kan komma upp på tentan, om dom nu gör det så är det bara för mig att klista in dom på tentan nästa fredag. smart va? bara för det så lär ju ingen av mina frågor komma upp, haha. jaja, nu ska jag ta och sminka mig lite så är det gjort. som tur är så ska catharina hjälpa mig att välja ut glasögon, får se om hon är sugen på att ta en fika/lunch efteråt (: puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0