pain!

Smärta i hela kroppen nu ungefär. kan ni gissa vad jag gjort? tränat? -neehva.. jobbat? -börjar närma sig! städat hela jävla lägenhet från minsta lilla vrå ända upp till taket? -JA! så jävla jobbigt så jag tror jag avlider. började där vid 7 och blev klar bara för någon minut sen, men då har jag ju också hållt på att springa ner till tvättstugan varannan halv timme ungefär. så nu har det blivit en riktig vårstädning och jag kände att eftersom jag ahr varit så duktig så fick jag rostade mackor med honung på. mums! nu ska jag antingen sätta mig och plugga en sväng eller så blir det att hoppa in i duschen. tänk om alla ändå vore lika duktiga som mig, he..he

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0