first day of my life

Hade det jätte roligt igår, hade dock kunnat skippat krogen, är ingen för mig. men det var kull idag ska jag vara med sandra, får se när hon hör av sig. beror på när vi ska ses, om det inte blir ikväll så ska jag ganska lätt bara ha en hemmakväll, bara chilla och ta det lugnt. i veckan känner jag att jag ska plugga så ini helvete inför tentan på fredag. samtidigt är det lite svårt och plugga när man inte riktigt vet vad som ska komma. men det gäller väl att egentligen bara att läsa och veta vad som står i böckerna eftersom man får ha dom på tentan, så det känns jävligt skönt. fast samtidigt får jag dåligt samvete nu över att jag inte sitter och läser, orkar faktiskt inte nu när det är lördag, kan sitta lite imorgon istället.. längtar jätte mycket till nästa helg, ska till bräcke och bara ta det lugn och fira mamsen som fyller år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0