done

Sådär. klar med tentan för ungefär en timme sen. vilket jävla helvete. gick bra från början men det var 3 frågor jag hade så jävla svårt med. sen när jag känner mig nöjd och klockan är 13.15 så sparar jag tentan och stänger sen ner. när jag sen ska kontroll kolla så allt gick bra, vad tror ni har hänt? - jo det har inte sparats riktigt. Så det sista 3 frågorna som jag har jävlats med har inte sparats. så jag får världens panik, och hetsar mig igenom för att försöka komma ihåg vad jag skrev. så jag vet fan inte hur det gick alltså.. huvudsaken att jag får g, men tvekis på det alltså. om jag inte får godkänt blir det omtenta i maj. SEGT i sånna fall. får hålla tummarna!
Nu ska jag göra en användare på betapet till mamma så vi kan lira mot varandra, ku-ul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0