123

Oh herregud, sjukt ont i magen efter ha läst vad som ska göras på moment 3 på kursen. det är ett projektarbete som man antingen ska göra själv eller med en annan, så jag ber till gud att solweig vill göra det med mig. det verkar så jävla komplicerat så jag vet fan inte vart jag ska ta vägen. men jag ska ändå försöka att inte oroa mig redan nu eftersom moment 3 inte börjar förrän på måndag men jag kan ändå inte låta bli.. läste också att det tydligen ska vara en muntlig redovisning på det hela i ca 30 minuter, hur ska det gå om jag är ensam?!
Tenta i övermorgon också, är inte sådär jättenervös, varför ska jag vara det egentligen, antingen går det bra eller inte. mer kan jag ju inte göra än vad jag har gjort.. tog en ledig dag efter ha pratat med mamma. allt blir så mycket enklare efter jag har pratat med mammsen! imorgon är det jobb 12-16. efter det åker jag eventuellt till bräcke. ska nog gå och lägga mig nu så jag rensar min skalle ordentligt! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0