lipgloss

oh herregud vad jag vill ha grejer som jag inte har råd med.

rött läppstift,
korall/orange färgat läppstigt, Nr 01 Dancing flame,
tjocka strumpbyxor,
vinterjacka,
kängor,
klocka,
hårfärg,
silver schampoo,
mascara,
rouge,

m.m. m.m. m.m. m.m. m.m. m.m. m.m.

jag blir gaalen! får väl se om det blir något av med det. och ikväll ska jag
och robin till torvalla och kolla på en lägenhet. Jag vet, det är torvalla men vi
behöver verkligen en lägenhet! och torvalla blir bäst om vi bor där.

sedan har jag och robin pratat om att göra en utlandsresa, och vara borta någon månad.
vi funderar på thailand. visst låter det kul? vi räknade ut att flyg tur och retur går på ca 10 000
sen så klarar man sig på 20 000 på 2/3 månader. Hoppas det blir av alltså!

jag uppdaterar hur det går med lägenheten om det blir något av med den.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0