give me give me



D
et blir stan idag när robin har slutat. ska kolla riktigt noga efter en varm
och billig vinter/höstjacka. inte något som har jag så stor lust att lägga
pengar på men det är något jag måste ha. sen så ska vi på öb för att
handla lite billiga saker som vi är i behov av. sedan så ska jag ta tag i att
ringa fler dagis för att få mer vikariat. jag vill så himla gärna ha jobb hela
veckorna så jag får mycket lön. hehe. nu ska jag ta och fixa håret, vill göra
något drastiskt, har klipptid den 6 oktober som jag nog måste avboka, har
som inte riktigt råd. får se. jaja, kanske laddar upp någon bild på mig sen,
länge sen det. puss

Kommentarer
Postat av: anette

båda ni är helt ute och cyklar! haha

2010-09-25 @ 22:01:20
URL: http://teenagecircus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0