feelings





Söndag söndag söndag. finns det någon värre dag? tror inte det. men
idag ska jag inte göra något speciellt alls utan bara ta det lugnt, bara
åka iväg och handla kanske. i fredags köpte jag iaf nya skor, ett par
kängor som jag älskar! och i fredags var jag och robin hundvakt till kaztro.
lördagen spenderades på dop. det var robins arbetarkompis dennis son
tristan som döptes. så himla söt. och jag köpte en superduper fin mössa
också, på monki såklart. hehe. sedan blev vi bjudna på middag hemma
hos robins föräldrar, så himla god mat så jag dog nästan. sedan så
bestämde jag o robin att vi skulle gå på bio och det blev resident evil i
3D, första gången så det var en upplevelse. men nu ska jag återgå till
att inte göra någonting. puss

Kommentarer
Postat av: Tush

de va en helt ok 3D film =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0