dawn

Precis hemkommen från stan. var en sväng på kupan men hittade
ingenting där. sedan var jag på frälsningarmén. där hittade jag en
stickad tjocktröja, ett skärp och en handväska. sedan var jag ner
på stan och köpte ögonskugga, kajal och sånt där man sprayar i
håret innan man plattar detså inte blir lika slitet. ja det här om ögon-
skuggorna. det var egentligen bara ett impulsköp. jag har alltid velat
ha ögonskuggor och kunna använda dom. så jag köpte ett fyrpack
men bruna ögonskuggor för jag har fått för mig att det passar mina
bruna ögon. så nu ska jag tammefan lära mig att använda dom
också! tänkte försöka mig på det nyss men jag har redan smink på
mig så då blir det bara skit av allt om jag ska sminka mig när jag redan
har. jaja nu ska jag försöka mig på att laga någon lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0