arthur

haha nu sitter jag och kollar på barnprogram. fint.

eftersom jag verkligen inte har något alls att göra nu så tänker jag göra en inköpslista här.
på saker som jag vill ha och som jag ska införskaffa.

morgonrock                  läppstift                      underkläder                      t-shirts
strumpbyxor                 eyeliner                      bh                                     skjortor
mascara                        jeans                         vinterjacka                        hårband
strumpor                       glasögon                   kängor                               hårsnoddar
ringar                            färgade linser            marilyn hårinpackning       hårsmycken
mössa                           silver schampoo        fake skinnvantar                fjäderörhängen
halsduk                         cardigan                    tröjor                                 linnen

m.m. jag kan fortsätta undefär i 100 år till. det är så himla mycket jag vill ha. men som jag
absolut inte har råd med. jag vill köpa inredningsgrejer också, men det får jag vänta med tills
jag och robin har fått en lägenhet med 1:a handskontrakt. hoppas på att det blir snart!

frukost nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0