bleed



Betapet och lykke li. vilken fin mix kan jag känna. något som jag dock
avskyr är när man möter någon jätte bra som verkligen spelar skiten ur
en, något som händer nu.. senare ikväll ska jag och robin nog åka på
videoteket och hyra en film. jag är så himla trött, det är så himla konstigt
att man blir trött av att inte göra någonting!

Och jag är så sjuuukt sugen på att åka utomlands så det är helt sjukt!
tyckte det kändes jätte stort när jag förde över min första 100lapp på
mitt sparkonto. inte så mycket men det är ju någonting iaf! ska försöka
lägga undan en summa varje måndag så jag har tillräckligt till sommaren,
jag o robin ska försöka komma oss iväg efter vi båda har fyllt år. så jag
hoppas verkligen på det bästa! åh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0