answers

1. Jag är sambo med robin sen, ja nästan under dom 8 månader vi varit tillsammans.
2. Jag skulle vilja ha pengar till allt, jag är egentligen en shopaholic, fast utan pengar.
3. Jag vikarierar på ett dagis i lugnvik där jag bor, mjölnargränd heter det, och jag trivs.
4. Jag älskar verkligen godis, choklad och hårdningar är mina favoriter.
5. Jag har lätt för att blöda näsblod.
6. Jag skulle vilja göra en ögonoperation.
7. Jag tycker om att laga mat, speciellt när jag får göra olika maträtter.
8. Jag är vegetarian, har varit det i över 2 år. men funderar på att börja äta kött.
9. Jag följer massa olika serier, desperate housewives, SATC, vänner, top model, m.m
10. Jag kliver upp samtidigt som robin varje dag, halv 7 blir det oftast.
11. Jag tycker om att ge överraskningar bara för att få se ansiktsuttrycket.
12. Jag älskar verkligen skor har jag märkt.
13. Jag har lätt att göra av med pengar.
14. Jag vill åka utomlands med robin nästa sommar, så jag måste spara pengar.
15. Jag ogillar att betala halva hyran som ligger på 2000, men känner mig ändå vuxen.
16. Jag har svårt att bestämma mig för vad jag ska ha för hårfärg.
17. Jag älskar att bada badkar. speciellt när man har någon film att kolla på medans.
18. Jag skulle vilja åka till Thailand.
19. Jag tycker att krogen har blivit tråkigt.
20. Jag saknar skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0