again

Betapet, skorpor, vatten och gubben i lådan. nu sitter jag i bräcke
och funderar. jag funderar på vart tusan nunnedräkten är! jag ska
nämligen vara en fin liten nunna på halloween. något som jag tycker
är så hemskt fult är när folk klär sig lite väl slampigt. som förra året
så var linnea en skolflicka och kände att det kanske var lite utmanande
att ha höga strumpor och en kort kjol. men när vi väl kom till förfesten
så upptäckte vi rätt så snabbt att så var det inte iaf. där var det tjejer
i bara underkläder och påstod sig vara brudar (som skulle på bröllop, or
what so ever) det var helt sjukt, fa-aan vad kallt tänkte jag direkt som
hade kroppsstrumpa o var en liten kissekatt. jag tycker halloween ska
gå ut på att göra sig så ful/stygg som möjligt, precis som man gjorde
när man var liten, inte se det som ett tillfälle att klä sig som en slampa.
ser bara dumt ut. jaja för att återgå till nunnedräkten, jag har hittat den
övre delen som man har på huvudet men inte själv "klänningen". i värsta
fall får jag väl klippa till ett lakan eller ngt. haha. nej nu ska jag upp på
vinden och göra en rejäl letning!

Kommentarer
Postat av: Linn

Kika in mina tävlingar i min blogg, http://linnlagerskog.blogg.se/category/tavlingar.html :)

2010-10-19 @ 11:32:15
URL: http://linnlagerskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0