LOVE

Nu ska ni alla få höra, att jag har världens bästa pojkvän. jag vet att
det är många som påstår sig säga det men det är min robin som är nr 1.
att jag är så lyckligt lottad det vet jag. för jag har verkligen hittat min
självsfrände, och min bästa vän i samma paket! jag litar på robin till 100
procent och det är honom jag vill spendera resten av mitt liv med. skaffa
barn med och en framtid. så robin jonsson, om du nu läser det här, fastän
du säger att du inte läser min blogg, så vill jag ändå skriva, du är mitt allt,
du är som syret man behöver för att andas. det är du och jag, nu och för
alltid. jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Hej

Gulligt:)

2010-11-01 @ 11:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0