absolute

Kom precis hem från stan. så jävla svettigt hela jävla tiden, överallt!
jaja iaf, kom hem med ett linne, fast jag inte ska köpa något, men det
kostade bara 45 kronor så var nästan tvungen! ja just det ja, har inte
kommit med en bild över håret, men jag gjorde ingen speciellt faktiskt,
tog bort utväxten och tonade det nogatbrunt. men nu ska ni få höra!
imorse när jag tvättade håret försvann praktiskt taget all toning, gissa
om jag blev besviken, så jag gick till NFI och klagade och dom bokade
in en ny tid direkt som jag får gratis. jävligt bra och så får jag hoppas
att det håller bättre andra gången. om en timme åker jag och robin upp
till fjällen, ska bli skönt att komma iväg ett tag. just det ja, till veckan
ska jag hänga med linnea, och det är ett jävla måste. har inte träffat
henne på 100 år känns det som! lär inte skriva något mer innan jag
åker och i storjola finns det inget internet och bara 1,2 och 4 på tv. värt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0