solskenet

Dagen började med att det var riktigt fint väder! Jag har haft psykologi och engelska b på skolan.
på engelskan fick jag igen ett prov och jag var godkänd så det känns sjukt skönt att jag slipper
oroa mig för det. efter skolan så lagade jag mat till mig och robin och sedan drog vi ut och sprang!
jätte duktigt av oss båda men mig mest. hehe. efter springturen har vi legat och gjort läxor. ännu
duktigare! jag har legat och gjort min processbeskrivning av jackan, är uppe i 6 sidor nu och är inte
riktigt klar ännu, pjuh. och nu ligger robin och smörjer in mig, mysigt och skönT.
nu tror jag att jag ska ta och borsta tänderna och gå till sängs eftersom jag ska vara på skolan 8.15
imorgon för vi ska ha testprov på skriftligt nationella. usch så jobbigt.

jäjä puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0