om du lämnade mig nu

sitter i lugnvik och väntar på att robin ska ha kollat klart på fotbollen. sen ska vi
kolla på the butterflyeffect och därefter sova. imorgon börjar jag halv nio och efter skolan
ska jag och robin göra middag tillsammans för därefter gå på bio. "flickan från ovan" gilla.
och på torsdag åker jag hem till bräcke för att ta spruta inför bulgarien. och tada, därefter
blir det att åka till fjällen en vecka. kan inte klaga, eller jo det kan jag ju, jag blir ju utan
robin. inte okey. nej nej nej! nu kommer han och sitter bredvid mig och ser sådär söt ut
som bara han kan och är rätt så nyfiken på vad jag skriver. nu ska han få en puss.

hejråeeeh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0