fire flies

idag var en sån där dag som jag inte orkade kliva upp. jag lyckades kliva upp 10 i 8.
blev att skynda sig lite, men det var inga problem. idag på skolan var det bara textil och
min lärare bjöd oss på fika. mums. sen så kom martina och hälsade på, blev inte så mycket
gjort efter det, vi stod mest och skvallrade och så. hehe. slutade vid 12 och åkte då ner
på stan och träffade ellan och hittade ett baltyg. beigeaktigt. och råkade hamna inne på
monki och råkade köpa ett linne och ett par byxor, wops! sen kollade vi på film och sen åkte
jag hem. nu ligger jag och väntar på mitt nattsällskap. älskar verkligen att ha ngn att sova
bredvid och tycka sjukt mkt om. allt är underbart för min del. hoppas det är det för er med. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0