fox



S
itter i lägenheten medans robin är på stan och handlar julklapp till mig. och
nu börjar ensammen hemma 3. rolig film så den ska jag se ett tag och efter det
blir det ett bad.

Just det ja. nu har jag och robin fått en 2a på frösön. det vi bara ska göra är att
skriva på kontrakt så är allt klart. vi skulle ju egentligen ta en lägenhet mitt i stan
men tjejen som skulle hyra ut till oss hörde aldrig av sig så hon verkar vara ett psyk.
men det är sak samma för nu får vi en superfin lägenhet på bergsgatan.40! me like.

Ikväll så ska vi på middag hos robins föräldrar, längtar faktiskt för det är alltid så god
mat där. haha. och imorgon så ska jag jobba i bräcke så det betyder att jag och robin
åker dit ikväll. stannar nog bara till måndagkväll sen åker vi in till stan igen och myser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0