cold



Jobbade idag mellan 8-17. skulle egentligen bara vara till 12 men en
i personalen hade blivit magsjuk så då fick jag jobba längre, dåligt för
henne men bra för mig. ska jobba imorgon också, 8-16. pengar kommer
rulla in i januari. nice nice. senare ikväll ska jag nog vara med johanna
en sväng.

Har inte hört något mer från lägenheten jag skrev om förrut. har inte
skrivit på något kontrakt eller något så det känns ju inte så säkert. ska
försöka få kontakt med tjejen för att skriva kontrakt och se hur det går.
nu ska jag ta mig en dusch. puss

Kommentarer
Postat av: ebba

Exakt den 14 januari flyttar jag !

2010-12-10 @ 18:30:12
URL: http://biggershoes.blogg.se/
Postat av: jennifer

alltså dom skickas från australien & jag har inte fått mina än, & dom skickades innan era, så de lär nog dröja ett tag!

2010-12-11 @ 12:55:00
URL: http://partietraumatic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0