om du lämnade mig nu

det finns verkligen 1000 grejer man känner att man kommer att ångra men att man gör det
ändå är ju en helt annan femma. för då när man har gjort saken som man vet att man skulle
ångra så kan man inte klaga över det sen egentligen. men det är ju precis det man gör. man vill
känna medkänsla från andra också, som har varit i samma situation.

jag var och sa farväl till morfar idag. det var så himla tungt. tårarna bara rann ner för kinderna.
det är så hemskt att behöva se mamma så ledsen också. jag skulle göra vad som helst för att underlätta
hennes sorg. men jag känner en väldig lättnad att jag sa farväl, för då känns de som att man kan gå
vidare och släppa det hela. för morfar såg så fridfull ut. sov sött morfar.

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0