se på mig nu, vad tycker du?

idag äre jag som är plugghästen, eller ska åtminstonde försöka. ska plugga på körkortet,
svenskan och engelskan. får se hur det går, charmiga bilder. jag vet.


fredagen började ifall hos fröken pernilla. det var katarina, sofie, linnéa, madde, pernilla själv,
mikael och jag. det var superkul och vi chillade till musik och sjöng för pernilla. sen gick vi mot
Goa, där inne var det bara reggae så vi gick mot G3 istället, där kom vi inte in så till min och pernillas
glädje blev det marité. där inne träffade jag oskar och yeanie och dansade loss med dom. kvällen
slutade iaf med att jag följde med oskar hem eftersom jag inte vågade gå hem själv, och däckade
ganska hårt på hans soffa. värd kväll, måste göras om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0