please don't leave me

marite igår med linnea och ett gäng till. vi började i lägenheten och körde "jag har aldrig"
sen så skjutade elina oss till oskar som hade metalfest. fast det var knappt några som hade
klätt ut sig. varken jag eller linnea hade gjort det. men där var det iaf trevligt. det var mycket
folk så det var kul. vid 11 så drog jag linnea o yenie ner på marite. det var sjukt lite folk då
men vi gick upp på dansgolvet iaf och blev wild and crazy! sjukt kul men flera äckliga killar var det.
sedan så hittade jag oskar och han hade tappat sin plånka. så vi letade den sen gick vi ner till garderoben
och dom nästan stenvägrade att ge oskar hans jacka. så jag blev verkligen ilsken. men det fixade sig
så jag och oskar gick upp pa kebabcity och beställde en falafel som vi dog med oss hem till oskar.
vi åt tills vi mådde illa och däckade sedan ganska snabbt.. idag har jag verkligen inte gjort något alls.
jag har mått dåligt och även linnea. men kul var det ändå!
nu sitter jag i bräcke och ska nog gå och lägga mig och läsa lite grann.

jag gilla'rej
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0