Mirador

nu sitter jag på skolan och har precis slutat. Känns skönt att sluta klockan 11 på en fredag.
dagens planer är väl att kanske åka ner på kupan med oskar för att sedan åka in till stan för
att få min och linneas dricka. sedan så ska jag och linnea ha mys middag tillsammans och sedan
fixa oss. vi har ingen riktigt koll på vart vi ska förfesta egentligen. vi får väl se. krogen blir det iaf.

oj, jag kom precis på att jag har ju lov nu! åh!
på lovet ska jag iaf plugga körkortsteori så det bara skriker om det! sen så ska jag eventuellt gå
på bio med frimpomaa och kanske mamma. sedan så blir det nog att jag hänger på linnea och CUF
att tälta i en rondell, det är något politiskt, är inte så insatt egentligen, men det är ju en kul grej.

nu ska jag gå och se om emelie är klar för att äta tacos!
uppdaterar så fort jag orkar!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0