Last Goodbye

jag har verkligen gått och kärat ner mig i scarlett johansson. hon är inte bara en väldigt bra
skådespelerska utan har sjukt fin sångröst! jag kan inte få nog av hennes låt Relator, den
blir jag glad av också.

gårdagen var iaf hur rolig som helst. min kattutklädnad gjorde succé! det var egentligen bara
menat att jag skulle vara en liten kissemiss men på krogen antog dom att jag hade klätt ut mig
till Catwoman. helt okey! jag blev väldigt populär bland alla batmans, jag var tydligen deras cat!
kvällen började iaf hos yenie och där var det väldigt många som var utklädda lite väl avklätt, men
hey, dom tyckte säkert om det. när klockan var ungefär 10 så blev vi nästan utslängda för yenie
ville att vi skulle dra ner på marité så fort som möjligt. jag och linnea skyndade oss ner men stannade
lite snabbt på expen och kissade. sen när vi väl kom ner på marité skulle jag gissa på att klockan
var ungefär 22.15 då var det inte så mkt folk men sen bara smällde det till och det var huuur
mycket folk som helst! jag träffade sjukt mycket roligt folk, så jag är helt klart nöjd med kvällen.
jag och linnea skilldes åt så jag var ensam på stan ett tag, men sen så mötte oskar mig och jag
följde honom hem men däckade ganska hårt så fort vi hade kommit in i lägenheten. värd kväll.

idag har jag inte gjort så mycket. har inte varit så bakis, så det är skönt. men jag får snart panik
eftersom jag har muntlig redovisning i psykologi på måndag kl 10.00. och jag fattar fan inte hur
jag ska klara av det eftersom jag inte fattar något av det jag läser om.. bra där. men mamma
ska få hjälpa mig imorgon. så det är väl bra. nu blev det ett väldigt långt inlägg. hehe.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0