kiss with a fist.

är hemma i bräcke fortfarande. har inte gjort något speciellt idag,
bara suttit vid datorn och pluggat på körkortet. uppkörning+teori börjar närma sig,
och jag är jätte nervös..
imorgon åker jag, elina o mamma in till stan för vi ska se på slumdogmillionare,
har precis sett den, men den är så bra så det gör inget att se den flera gånger.
vi åker in vid 10 för vi ska gå på stan, så jag ska köpa mina fina skor som jag har
degglat efter ända sen jag såg dom. mamma o pappa ska betala dom nu, eftersom
jag inte har några pengar, men sen ska jag betala tillbaka en del för dom gick med
på att sponsra mig lite. ska också leta lite saker till halloween som jag kan ha på mig.
träffa oskar ska jag också göra.

nu väntar elina o zingo, vi ska gå en promenix.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0