huvudet i sanden

torsdag och jag är mest bara sliten.
vaknade vid 7 imorse och kunde inte somna om. kändes väl sådär. lät bli tidig kväll ikv så
jag är pigg imorgon. för vad händer imorgon? jo - marité såklart! och eftersom det är halloween
så ska jag vara en liten kissemiss. lät ju komma upp bilder på hur jag ser ut, hoppas det
blir en succe kväll! men nu måste jag plugga lite på psykologi, har nämligen muntlig redovisning
på måndag i hela 15 minuter! fattar inte hur det ska gå till..

Men om du ramlar kommer jag ramla åt samma håll
Spelar ingen roll vad du gör
Ingen hade rört sig om du föll
Jag vet det är tungt vännen
Men det är lugnt vännen

jag tycker ju om dig!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0