the rainbow

nu sitter jag på skolan och borde egentligen förbereda mig för mitt omprov i matte, men jag orkar inte,
det känns ändå som jag kan geometrin och statistiken, och om jag inte klarar det får jag ändå kompletera
på någon mattelektion, så det känns ändå lungt. idag är den sista fredagen på skolan, på I-valet fick vi
glass, det var gott, jag orkade knappt någon mat bara för det.. efter skolan ska jag ner på stan o köpa en
bikiniöverdel och sedan träffa jon för att sedan dra hem till bräcke och gå och äta med pappa på afterwork.

imorgon far jag åter in till stan igen, för att lämna tillbaka min dator, och jag hoppas jag får pengarna tillbaka,
en annan anledning är också bara för att jag ska få övningsköra hem från stan, vilket jag aldrig har gjort, så
det blir spännande, kanske får göra min första omkörning, vem vet. på torsdag ska jag också ha min första
körlektion och jag längtar! jag lär nog skriva något mer under helgen, så då berättar jag hur det gick ;)

pussheido

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0