sommarnatt

jag funderar starkt på att lägga mig och sova nu, fast egentligen är jag inte trött..
idag hade jag iaf nationella prov i engelska, gick bra, man ska aldrig säga att det
gick skit bra för då blir man bara besviken när man får resultatet och det är sämre
än vad man hoppats på, så jag säger att det gick OK. efter nationella gick jag hem
för jag kände mig lite dålig så lika bra kändes det som.  när jag kom till lägenheten
så dök jag ner i sängen och sov en timme eller så kändes skönt för jag mådde mycket
bättre, så det kanske berodde på för lite sömn?

imorgon åker jag iaf hem till bräcke, och jag åker bil, för mamma och elina skulle in
till stan så det känns skönt. det är sjukt vilken hemlängtan jag har hela tiden. jag hoppas
iaf på att jag ska få mina läxor gjorda så jag lämnar datorn i lägenheten för då slipper jag
vara beroende av den. sen så hoppas jag att ellan laddar ner ngn film vi kan skrika till, hihi

nej nu orkar jag inte skriva mer för jag har nämligen datorn i bokhyllan och det är
jobbigt och stå. (jag tror det är bäst anslutning när jag har den här) hehe..
så godnatt, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0