helplessly hoping

idag vaknade jag vid halv 8 av mamma pappa o elina pratade utanför min dörr, väldigt jobbigt, men jag låg till halv 9 tror jag. igår skrev jag ju att jag skulle tillbringa min hela dag med att göra läxor, tror ni att jag lyckades bra eller? -nej
solen lockade mer, och datorn. hehe.

men nu sitter jag iaf här med datorn i knät och en karamell i munnen, jag och elina har nyss varit ute och kastat frisbee och boll, det var kul ett tag men vi ledsnade ganska snabbt. imorgon hoppas jag faktiskt på lite sämre väder bara för att jag ska kunna sitta vid mina läxor, och i veckan ska jag gå på båda extramatte passen för att kunna fatta ngt av det jag ska ha prov i snart.

nu ska jag gå och dricka vatten, mumzz

pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0