desperado

dagen började med att jag var så sjukt äckligt trött, sov inte så mycket natten till fredagen, så det
var väl nog därför. men jag hade iaf as roligt på valborg, eller det spårade väl lite på slutet, men
det är väl sånt som brukar hända.

men för att hålla sig till ämnet, mamma pappa lisa o elina kom in kl 10 till ösund så vi åkte
ner på stan och jag följde med lisa när hon handlade lite grejer, jag köpte bara ett par svarta
tights, kände att jag behövde det. sen åkte vi hem till bräcke vid 2, skönt och vara hemma men jag
känner ändå att jag hade velat följa med till nälden, verkar som så många skulle dit. sen så kom
jag precis hem från en härligt och varm promenad med hannapanna, det var  mysigt, vi pratade om
massa olika saker, är så himla skönt och vara med henne! imorgon kanske hon följer med mig
till stan och stannar över natten, myspys!

ne nu tror jag att jag ska gå och borsta tändernaaaa, heido

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0