Du behöver aldrig mer vara rädd

nu har jag precis kommit hem från att ha övningskört med pappa, det gick faktiskt jättebra.
och idag har jag varit med lina och vi hade tråkigt, men snackade som tusan, så fast vi inte hade
något att göra så tyckte jag det var skönt och prata massa med henne.

imorgon så åker jag till brunflo och myser med nettan, vi ska träna på kvällen, det blir nog
intressant eftersom jag absolut inte är vältränad, men det kanske leder till ngt gott, det kanske blir
kul så att jag fortsätter, men det tvekar jag på, hehe. jag sover hos henne också så på fredag
åker vi till böle på någon födelsedagsfest. ska bli kul o träffa nettis imorgon, saknar'na.

just det ja! igår var det ju säsongsstart för Desperate Housewives, sjuukt bra, nu kommer jag
att längta till varje tisdag. det är ju så att man blir ju beroende direkt när man ser det.

nu ska jag fortsätta att lyssna på lasse lindh, jag har förälskat mig totalt i honom.

puss

du kan få mig så lätt som helst i en värd som är kantig och hård som den här.
är en kyss det enda jag begär. du kan få mig så lätt som helst något så simpelt
som när du håller mig hårt, blås på det onda, ta bort allting svårt

Kommentarer
Postat av: nettan

ja, hhihihihi <3

2009-03-04 @ 22:16:11
URL: http://ifren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0