still ill

herregud, jag är verkligen sjuukt trött idag, jag vill helst bara sova i 100 år till..
inget gör det bättre när jag ska ha dans i 2½timme nu från morgon, känns väldigt
jobbigt och jag har faktiskt lust att skippa det, men icke. nu har jag klivit upp så nu
är det bara att ta sig i kragen och få det gjort.

på eftermiddagen blir det matte b, ska höra med janne om jag kan få det gamla
provet så jag vet vad jag ska träna till omprovet, jag var inte tillräckligt bra förra gången,
men det kan väl kanske hända den bästa också?

jag håller verkligen tummarna på att det ska bli fint väder till helgen, för jag vill så gärna
ut på sjön och åka skidor, det är nog det bästa jag vet, till påsk blir det björkvattnet, som
ligger nära norge för er som inte vet, jag, mamma, pappa, billy o marre åker på skärtorsdagen
och åker hem på söndagen, det ska bli så himla skönt och få komma bort och bara åka
skidor 24/7 ungefär. haha.


ne nu måste jag skynda mig så jag hinner i tid till dansen, puss

Kommentarer
Postat av: anette

2009-03-20 @ 16:58:51
URL: http://ifren.blogg.se/
Postat av: anette

de lät ju mysigt:D

2009-03-20 @ 16:59:34
URL: http://ifren.blogg.se/
Postat av: issa

jag fyller år 24/7 :P :D

2009-03-21 @ 16:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0