Jag var bara inte gjord för dessa dar.



Jag har precis upptäckt att lov nog är det tråkigaste man kan ha om man inte har några planer.
Som idag, jag vaknade klockan 9 och sen dess har jag inte gjort någonting, har bara suttit och
funderat på vad jag ska göra. Men det är fint väder iaf, så jag funderar på att gå ut på en promenad,
men det är inte speciellt kul och gå själv, kanske frågar lisa eller elina om dom vill gå en sväng..
imorgon så kanske det blir bodaborg med systrarna om elina orkade, hoppas på ett ja. annars
vet jag inte vad jag ska hitta på.. men nu kommer jag att bo hemma i 3 veckor så det känns jäkla
skönt, få slippa östersund ett tag.

puss

Kommentarer
Postat av: anette

du ska komma hit och va med mig ngn dag & jag ska komma te dig, de bestämmer jag nu :>

2009-03-03 @ 13:23:56
URL: http://ifren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0