Röda läppar

nu var det ett tag sen jag skrev och det är nog därför jag inte tycker om bloggar. :b
aja iaf så började dagen med dans, afrikanskt och jazz det var faktiskt riktigt kul,
det känns bra att vi i dansgruppen har börjat komma varandra närmare! sen så var
det dags för matte, det gick väl sådär förstår knappt någonting men jag har en gullig
lärare som gör allt för att man ska förstå. så det är bra. sen så slutade jag halv 2 så
jag hann med halv 3 bussen så det var skönt och komma hem någolunda tidigt iaf.
sen så åkte jag mamma o pappa ner på folketshus och åt pizza, var ganska gott.
och nu sitter jag här och funderar vad jag ska hitta på i helgen, är väldigt skönt och
komma hem till bräcke känner jag för all stress bara rinner av mig. men imorgon ska
jag iaf vara mer erika, det ska bli skit roligt har inte träffat henne på jag vet inte hur länge!
Men ni som läser måste ha tråkigt för ni suger. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0