Ramlar

Nu har jag precis fixat mig och ska väl gå till skolan om ungefär 20 minuter. Måste hinna äta frukost.
Men jag har ingen stor aptit såhär direkt på morgonen, ibland kan det hända att jag inte äter alls, men
igår var jag duktig, jag tog med mig youghurt och flingor så jag inte skulle behöva gå hungrig! Idag
efter skolan så ska jag vara med rebecca, måste bara städa lägenheten lite snabbt, dammsuga och
sånt. Igår var jag förresten på WE butiken och frågade vad dom skulle göra med Håkan affischen som
satt uppe, och killen som stog i kassan och jag kom fram till att han inte skulle slänga den utan ge
den till mig :D så jag ska dit den 14'e typ vid halv 3 så hämtar jag min fina affisch :)
Men nu måste jag skynda mig så att jag inte kommer försent!

Ta mig till kärlek, ta mig till dans, och ge mig något som tar mig någonstans!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0