Noiserock i Japan

Började dagen med att vakna vid 10 och satte mig direkt vid datorn för att göra
läxa inom Samhälle. Sedan så har jag packat massa grejer, har en resväska
och en bag som är fulla men jag har ännu mer som jag måste ta med mig in
till stan så jag vet inte riktigt hur jag ska göra, och jag hoppas att min bror kan
komma och hämta mig så att jag slipper gå med all den packningen. Nu sitter
jag iaf här och lyssnar på Joy Division och funderar vad jag ska göra resten av
dagen. Jag tänkte gå ner och hälsa på momma, men ville ha sällskap av Elina
men hon skulle se Let's Dance, så då blev det inget av det..

nu är det inte länge kvar till Håkan, jag längtar som ett svin. det kommer bli
totalt underbart. oj oj.

Love Will Tear Us Apart

Kommentarer
Postat av: Marielle

GO MALIN! :-)

2009-01-11 @ 18:46:57
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

yeah! bloggarn! fint Malin.

2009-01-12 @ 17:06:30
Postat av: Anonym

Allting är rosa i japan

2009-02-22 @ 14:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0