Hurricane Gilbert

Nu sitter jag och har datorkunskap och håller på med powerpoint, det är ganska drygt och tråkigt,
så jag ska försöka bli klar som snabbt som möjligt för jag tror att man får sluta om man blir klar.
Efter skolan så ska jag och Issa ner på stan för jag ska köpa jeans leggings och Issa ett par byxor.
Sen så ska hon följa med mig upp till lägenheten och sova hos mig och vi ska äta muffins,
havreflarn och dricka te (:

Håkan Hellström, 14 februari!

Visst känns det fint att va vid liv en dag till?
Visst känns det fint nu, Hurricane?
Åh, Hurricane
Nu är det lika långt till stjärnorna som stjärnorna till dig
Alla talar om dig, Hurricane, åh Hurricane

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0