ibland gör man rätt ibland gör man fel

nu sitter jag i lägenheten och har precis ätit några mackor och kollar på vänner.
jag är så extremt less på skolan nu så det finns inte, försökte plugga lite naturkunskap
när jag kom hem från skolan men det var lönlöst, jag orkade helt enkelt inte..
imorgon ska jag dansa och sedan ha matte b, det känns jävligt negativt, jag förstår
knappt någonting och då känns det jobbigt och ha det. Jag vet inte heller vad jag
ska välja som 50- och 100 kurs i 3an. jag funderar på teckenspråk men ändå så
är det ju bättre o ha engelska b i fickan. men jag har iaf ett tag till att bestämma mig.
imorgon ska maria följa med mig till bräcke också, det ska bli kul o mys.

puss

Kommentarer
Postat av: maria

det var sjukt mysigt

2009-02-08 @ 20:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0