kiss off

äntligen jullov. har varit på skolan i totalt 6 dagar nu efter praktiken och jag är redan less. hur fungerar det?
jag är verkligen hur sjukt trött som helst så jag funderar på ifall jag ska sova lite grann nu så jag orkar
vara uppe och kolla på weeds! hela helgen var sjuk som fan iaf. på fredag var jag på gourmé och i lördags
hamnade jag och erika på bastukvällen.

jag tycker det känns så äckligt skönt att vara ifrån östersund. känner mig inte hemma där för fem öre.
blir bara deprimerad. hehe. och om bara några dagar är det julafton. nice. och på fredag blir det hemvändan
med erika, johanna, ida, frimpomaa, hanna, annika m.fl. det blir göttans det.

nu blir det powernap för min del.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0