i woke up with a hole in my stomach

jag är trött. jag är less. på alla. på allt.

är iaf i sundsvall nu. har praktik på flitiga fingrar och bor hos johanna. trivs jätte bra.
skönt att slippa allt  som har med östersund att göra. alla som är där. nu låter det som jag
är emot alla som bor där. och så är det. faktiskt. det är upp till er om ni tar åt er eller inte.
negativa tjejen. vill stanna kvar här i sundsvall.. eller åtminstonde bräcke. är bara massa
skit i östersund. sådeså.

klockan är 4 på morgonen. så kanske det inte är så konstigt att jag e grinig.
om lite mer än 12 timmar kommer johanna. så jag borde gå och lägga mig så jag hinner
städa lägenheten lite grann imorgon.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0