Man Just Dance

okej, eftersom nettan verkligen älskar när jag bloggar så kör jag väl nurå.
dagen har jag tillbringat mestadels med att plugga inför mina prov till måndag och
suttit i vårsolen! det har varit så varm så jag har suttit med bara linne o shorts i solen,
men ngn färg fick jag dock inte. men om 5 dagar far jag till fjällen i en vecka, då kommer
jag bli brun om det bara är fint väder, jag hoppas på det bästa.

men nu sitter jag och kollar på kalle och chokladfabriken, har inte sett den innan men
jag har sett i typ en halvtimme nu, och än så länge sitter jag som klistrad framför tvn.
efter filmen så ska jag och elina ta en promenix. nu börjar filmen igen!

puss!

Kommentarer
Postat av: anette

ofta inte har sett den! fast ja tycker rinte om den. haha :)

2009-04-04 @ 18:43:00
URL: http://ifren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0