kärlekens alla färjor

nu sitter jag här hemma i bräcke och är stolt över allt jag har åstakommit idag:
jag klev upp typ 7 imorse fastän jag kände att allt jag verkligen ville  var att sova,
men jag klev upp och gick till skolan där den första lektionen var idrott, kände direkt
att jag inte var på rätt humör för det, vi hade boxning med styrka, huuur jobbigt som helst.
efter den lektionen hade vi mentorstid/svenska där vi redovisade vår APU (praktik) det gick
väl helt okej. sen var det lunch och därefter engelska o samhälle. så såg min skoldag ut.
efter skolan så gick jag till onoff och fick tillbaka min dator + 300 spänn som kompensation
till att den var borta så länge!!! as bra. sen åkte jag hem kl tjugo i 5 så jag var hemma halv 6.
sen gick jag och hanna ner till hallen och spelade lite innebandy, det var sjukt roligt. jag
saknar verkligen innebandyn.. men för att sammanfatta dagen: den har varit sjukt bra ändå.

men nu ska jag lägga mig i sängen och virka mig till sömns.
mys som fan. garbiel är as bra på att sjunga också,
puss din lilla sötis

.

Kommentarer
Postat av: Anonym

PUSSSSS <3

2009-04-07 @ 23:07:14
Postat av: Anonym

/ SångARN

2009-04-07 @ 23:07:59
Postat av: peggyn

puss finaste duuuu!!!

2009-04-07 @ 23:09:13
Postat av: Anonym

/ SångARN

2009-04-07 @ 23:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0