byggd av bomull

hej o hå.
jag vaknade väl för ungefär för en timme sen, mycket skönt fast jag kände att jag hade kunnat sova längre.
idag ska jag inte göra något alls. jag ska bara ta mig en dusch och kolla på ngn läxa jag har o sen packa
färdig inför fjällen och sen bara slappa. kanske kolla på en film eller något.

jag vet inte riktigt hur jag ska göra imorgon, om jag ska åka med mamma o pappa in till stan
kvart i 6 eller med billy o marre kl 9. jag får se hur jag gör. jag kan ju sova i bilen om jag åker
men mamma o pappa ifs.

ja.. jag lär nog inte skriva på ett tag igen, lär nog bli när jag kommer hem från fjällen för jag tvivlar
ganska starkt på att det kommer finnas internetanslutning där vi bor, det är värsta öde där men
hur mysigt som helst. vi kommer bara åka längdskidor vaarje dag så fint väder måste det vara!
puss o kram, glad påsk puss

Kommentarer
Postat av: lill-emil

det låter mysigt hoppas du får det bra där :D

2009-04-08 @ 17:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0